Bolni mišići nakon treninga – kako si pomoći?

Sigurno ste barem jednom osjetili bolove u mišićima nakon što ste započeli novu vježbu ili ste vježbali jače nego inače tijekom treninga. Bolovi u mišićima koji se javljaju dan ili dva nakon vježbanja, mogu pogoditi bilo koga, bez obzira na razinu kondicije.

Što sve može pomoći bolnim mišićima?

Masaža može potaknuti cirkulaciju, te pomoći u liječenju mikro trauma u vašim mišićima.

Ostali uobičajeni načini liječenja bolnih mišića uključuju izmjenjivanje tople i hladne vode tijekom tuširanja te odmor.

Od pojedinih pripravaka, ulje eukaliptusa vam također može pomoći. Protuupalni i analgetski učinci ulja eukaliptusa su osobito korisni kada su u pitanju umorni i bolni mišići. Također, eukaliptusovo ulje pomaže proširiti krvne žile i poboljšati cirkulaciju krvi, te potiče slobodan protok krvi u mišiće. Eukaliptusovo ulje se, kao prirodni analgetik, često preporučuje pacijentima koji pate od reumatizma, lumbaga, uganuća ligamenta i tetiva, te bolova u mišićima.

Među korisnim sastojcima tu je i paprika, koja nije samo povrće i začin koji dodaje okus i boju jelima, već je i bogata vitaminom C i karotenoidima. Paprika pruža niz zdravstvenih i kozmetičkih prednosti budući da posjeduje velika protuupalna svojstva i osobito je korisna za osobe koje pate od autoimunih i upalnih bolesti. Korisna je i u olakšavanju oticanja uzrokovanog artritisom, kao i druge bolove u tijelu.

Za bolne mišiće nakon treninga, preporučujemo da isprobate proizvod:

Moja Oaza Gel krema za tijelo – Sport