Od dijela ili kompletne narudžbe na internet stranicama moja-oaza.hr možete odustati u bilo kojem trenutku, ako nas o tome obavijestite (e-mail porukom, ili pismenom obavijesti putem faksa.)

U skladu sa zakonom RH možete odustati od kompletne ili dijela narudžbe i do 14 dana od dana preuzimanja paketa.

Ako nas u tom razdoblju obavijestite pismeno (na naš e-mail: info@moja-oaza.hr) o vašem odustajanju od dijela ili cijele narudžbe, te ukoliko nam vratite, o vašem trošku isporučene proizvode u naše sjedište, mi ćemo vam vratiti vašu uplatu za proizvode koje ste nam vratili. Preuzmite obrazac za jednostrani raskid ugovora .

Proizvodi moraju biti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, originalno zapakirani, ne smiju biti korišteni, te moraju biti kompletni, u stanju kao kod preuzimanja pošiljke. Uz to moraju biti popraćeni originalnim dokumentima o kupnji (dostavnica, račun).

Proizvode nam nikako ne vraćajte pouzećem!

Povrat uplaćenih novčanih sredstava za vraćene proizvode, ukoliko ste se pridržavali svih gore navedenih uputa, izvršiti ćemo doznakom na vaš račun ili odobrenjem kreditne kartice (ovisno o načinu vašeg plaćanja) u roku od 15 dana od primitka uredno vraćenih proizvoda.

Ne možemo, na žalost, prihvatiti jednostrani raskid ugovora o kupnji ukoliko se ne biste pridržavali prethodno navedenih uvjeta. U tom slučaju bi vam vraćene proizvode ponovno dostavili na vaš trošak.

Zadržavamo pravo odustajanja od prodaje odn. poništenja dijela ili cijele narudžbe, uz pismenu obavijest kupcu, u slijedećim slučajevima:

– kada bi se naručeni proizvod prestao proizvoditi ili prodavati;

– kada bi došlo do značajnih promjena uvjeta dobave;

U slučaju odustajanja od prodaje nastojat ćemo u dogovoru s kupcem pronaći optimalno rješenje za proizvode koje ne možemo dobaviti, a u slučaju nemogućnosti isporuke dijela ili cijele narudžbe, izvršit će se povrat eventualno uplaćenih sredstava, u skladu sa zakonom.


ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.